Thursday 28 August 2008

Sziget 2008 en trois.




12 ore devenite a 14 hours drive, but here we are!
(note to myself - eu cu masina nu mai merg nicaieri niciodata)





"ah, imi place mult!"









ne-am dezmeticit suficient cat sa.... cum sa zic... use our getting high powers ca sa ne facem poze. rezultatul e elocvent. :)



si apoi, bazandu-ne pe acelasi puteri, nu am uitat sa mergem la primul nostru concert:




care ne-a placut atat de mult incat unii dintre noi si-au pierdut papucii. noroc ca ne ajutau in continuare the same powers asa ca ne-am amuzat si nu ne-am suparat. am incercat sa ii gasim dupa concert, am gasit altii, yay! am plecat acasa incaltati!





A doua zi, mi-am comandat un cascaval pane (!!!). Er cu magiun si visine din visnata! Stiti bancu' cu visine? :)


m-am pregatit si m-am dus cocheta la Main Stage sa il vad pe Ricky Wilson! Ingrat ca de obicei, s-a facut ca nu ma vede!

apoi, un alt baiat de poveste, cu caciulita verde! la fel de verde ca ochelarii unui tanar domn din public pe care Jay i-a solicitat ca sa ii poarte el. melting....


am trecut podul in fiecare zi...


iar in seara urmatoare, partea masculina a grupului a ars-o extrem! :) No, no getting high aici!









dar aici da! concert Apocalyptica! Hmm.. n-am inteles nimic! Si nici camera se pare!










au fost si momente lungi de asteptare... Noi ne-am facut de lucru intelectual, altii au sarit cu coarda!


Roisin (pentru a treia oara anul asta, o plac da' nici ca mai pot sa o vad si in Noiembrie), REM (revin cu post de sine stator), The Wombats - nici io nu ii identificam, dar asta o sa va ajute, Babyshambles - mai plictistiti si plictisitori ca niciodata si The Killers, hmm... a little disappointing.




Atata. Mai mergem.

5 comments:

crocolili said...

ce dinti albi are iulia :D

Iulia said...

:D
am o pasta de dinti minune, serios! da se gaseste numa' in berceni! serios si asta! :)

crocolili said...

fa asa, iulia:
:D

si eu locuiesc in Berceni:
:D

Iulia said...

bine crocolilule, atentie sporita dar nu mai zici la nimeni: deci stii dumneata citymall-ul dintre blocuri si cimitire? Eh are la parter un supermarket Primavara si acolo la raionul cu dichisuri gasesti o pasta de dinti pe care scrie mare cu argintiu pe alb cred "Advanced Whitening", cine ar fi crezut! Atentie sa nu o confunzi cu sora ei pe care scrie ceva cu enamel. Doar ele doua, izolate, intr-o lume de colgateuri si blendameduri.

ce zici, te bagi?

crocolili said...

mie nu mi-e frica de dintii f albi si pasta de dinti de langa cimitire, ma bag!