Monday 3 November 2008

Doamnelor si domnilor, atentie!

Citeam acum ceva vreme pe blogul lui Raul ca daca nu mai scrii nimic pe blog timp de 3 saptamani (sau era doua, sau era sase?) esti oficial considerat mort in lumea blogosferei. Asa ca am murit.

Rugamintile (nu foarte insistente) ale celor doi cititori ai mei Catalin si Ionut (profit de ocazie sa le multumesc pentru politete) m-au convins sa revin. Cel mai mult m-a convins sa revin eterna mea fraza "mama, ce-as fi scris asta pe blog" si ochii lui V. dati peste cap, tot de el, de cate ori o auzea.

Asa ca, de azi de luni, cel mai corect, incep! Deci sa scriu ceva, zic!

3 comments:

Anonymous said...

Bine ai revenit sau bine ti-ai revenit:))
Iulia aceasta Britney Spears a blogurilor:))
Acum ai nevoie de "hit-uri" de comeback:))

Anonymous said...

sa stii ca si eu am vrut sa scriu de doua ori, in randuri diferite, iulia cu semnul exclamarii. doar ai fi stiut le ce ma refer!

dar uite ca nu am scris :)

Anonymous said...

eee...asa da ..un come-back atat de spectaculos n-am mai vazut de la revenirea lui Marius Lacatus in Ghencea :)