Tuesday 31 March 2009

Nightfood.ro


Prietenii mei tind sa ma creada mult mai influenta decat sunt cu adevarat, asa ca ma roaga frumos sa anunt public pe acest milestone al blogosferei romanesti, ca ei, pe langa ca sunt primii si singurii, mai sunt si bucurosi sa va livreze mancarea acasa peste noapte, adica nu ca dureaza o noapte sa vina, ci vin ei in miezul noptii. Cu mancare. Buna si calda, pe care ti-o alegi tu din meniul de pe site-ul lor.


Totul se intampla in cadru organizat desigur, au cum ziceam un site unde puteti gasi meniuri si preturi, au echipa si valoare, asteapta comenzi in fiecare noapte de la 21.30 la 04.00, aduc pizze, saorme, dulce si multe alte chestii pe care le puteti voi consulta singuri, in vitrina de produse de pe http://www.nightfood.ro/.


Unul din temerari imi este prieten de pe vremea scolii generale, asa ca nu il va costa acest post decat 2 meniuri de snitel de pui! :D

Hai ca sunt atat de haioasa incat incalcesc un mesaj simplu si folositor: livrari mancare noaptea, in orice zona Bucuresti - livrare gratuita, detalii aici.

5 comments:

ORGANIZATOR ZBB said...

Salut. Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam, insa deocamdata este o buna modalitate de transmitere a unei informatii. Apelam la oameni inteligenti din blogosfera si care pot in acelasi timp sa fie promotori ai acestui fenomen in Bucuresti. INSCRIE-TE LA ZIUA BLOGGERILOR BUCURESTENI ( PE ZBB-2009.RO AI FORMULARUL DE INSCRIERE ) si vino alaturi de noi la festival impreuna cu cat mai multi prieteni. Da acest mesaj mai departe in blogosfera.Vor fi premii, petreceri, multa distractie si nu in ultimul rand o mare gasca de bloggeri cu care poti lega prietenii. Fiecare blogger inscris va primi cadou, saptamanal o invitatie de doua persoane la Eurocinema. Te asteptam
Multumim.

Crisa said...

Si ca sa se convinga prietenii tai ca intr-adevar esti influenta, eu zic sa-ti raspundem toti, multi, ca am luat la cunostinta.

Multu de informatie!

Ciobi said...

Eu am prins site-ul lor in revizie tehnica dar nu ma las. Oricum fac treaba buna ca aduc mancarea la miezul noptii ca nu se prea gaseste.
Spor la comandat si la mancat, grasilor!

Anonymous said...

Ce se intampla cu nightfood.ro? Mai exista?

retete culinare said...

am incercat site-ul dar nu merge :(