Tuesday 8 September 2009

Inglorious Movie

Despre Inglorious Basterds am citit cel mai mult pe Facebook. In status-urile a vreo 6 prieteni diferiti si care nu se cunosc intre ei, care toti il numeau "the shit". Atat.

Apoi, pentru ca sunt si zgarcita (dar nu suficient de zgarcita sa il iau din retea), am asteptat sa treaca de avanpremiera, premiera, etc, sa ajunga la mine la City Mall. Iar pentru ca sunt incapatanata, dar mai ales pentru ca am defectul expectantelor neimplinite, am asteptat sa ma scarbesc si dezamagesc si plictisesc.

Din fericire, pentru mine filmul a fost... si acum incerc sa nu par over excited.... perfect. Nu stiu daca sunt eu exponentul publicului tinta, daca as putea fi prietena de pahar si voie buna cu Quentin care poate s-ar oferi sa se ocupe de scurt metrajul ala pe care il tot creionam noi in bucataria lui Matei sau poate asa el, un film senzational.

Ironia, violenta, speech-ul, trade-mark-rile Tarantino, chiar si in ceea ce ii priveste pe actorii cu care lucreaza, the story and the ending, Brad, mi s-au potrivit perfect.

Se pare ca mi-a placut atat de mult incat nu m-am putut tempera si aduna sa scriu un post care sa faca sens.

Azi, la mai putin de 24 de ore dupa ce l-am vazut, este my favourite all times movie. Nu stiu cum o sa fie peste o luna sau un an. Dar stiu ca planuiesc sa il revad si curand si mai incolo.

Recomand totusi sa il vedeti la cinematograf, daca nu, cautati o subtitrare buna neaparat. Iar astia de vreti sa ne facem fun club Waltz, sa ii scriem scrisori parfumate si sa ii trimitem sutiene, va rog sa ma contactati.

6 comments:

DREAMoff said...

scrisori parfumate to who? to brad?

alex said...

si eu as trimite sutiene :)

Anonymous said...

Filmul ăsta nu e rău, dar nici perfect! Nu ştiu, nu are un "wooomph" care să îl arunce pe primul loc în preferinţele mele. Dar îi dau oricum o notă mare, 8-9.

"Apocalypto" îl depăşeşte pe toate planurile şi obţine un 10 curat din partea mea. Chiar şi "Far North" mi s-a părut superior...

Dar gusturile nu se discută, aşa că, fiecare crede cum vrea... :)

Anonymous said...

de ce nu:)

George Colang said...

fain blog :)

Alex said...

Very good movie!