Thursday 4 September 2008

Hazliu!

Mie imi plac toti fostii mei prieteni. Unii mai mult, altii mai putin, unul nu imi raspunde la telefon, cu altul vorbesc zilnic, cand ma gandesc la unii ma imbufnez, la altii ma induiosez...
Din categoria favoriti, vi-l prezint pe M, dar mai ales e-mailul prin care ne invita el la frumoasa lui aniversare. Io am ras! Aaaaa, si da, actualii prieteni imi plac cel mai mult! :)

dragi prieteni,
cu emotie in simtiri va invit simbata, 20 septembrie, sa petrecem impreuna seara in care implinesc frumoasa virsta de 30 de ani (multumesc frumos!)

in aceasta ordine de idei, va astept sa calcati pragul cochetului meu apartament (multumesc frumos!) incepind cu orele 20.00 - se admite decit intirzierea academica, iar plecarea nu se accepta mai devreme de orele 03.00 –, apartament situat in , bl. , scara , interfon, etj , apt. (punct de reper, pentru consumerişti, supermarketul megaimage, iar pentru cei cu simpatii emo, cimitirul calvin)

sinteti liberi sa abordati tinute vestimentare si podoabe in functie de propriile convingeri microbistic-cultural-politice, dar se accepta decit cadouri buvabil-comestibile sau frumos mirositoare (ambalajul e optional, cu exceptia iuliei)

atentiune! difuzoarele vor evolua pe o paleta sonora diversa, de la binecunoscute evergreen-uri country si memorabile piese de fusion-jazz, trecind prin reprize medieval-electro şi hit-uri pop nipone, pina la indragite slagare de death-metal scandinav independent

rog confirmatiune!

va astept negresit,
m.

p.s. veniti insotiti, fireste!
M. C.
Sarbatorit



La aia cu amblajul optional - cu exceptia Iuliei, ah, despre mine este vorba! Autorul face o referire la pasiunea Iuliei pentru ambalarea personala si personalizata a cadourilor in culorii vii, cu funde mari si mici, etc, etc... Pasiune ironizata de-a lungul timpului si pare-se chiar si acum!

No comments: