Monday 29 September 2008

Parfum.

Pe scurt, asa speciala si ravisanta cum ma vad io, nu am nici o identitate olfactiva. Adica inainte sa radeti, mai cititi o data ca nu e chiar asa de rau. Zic doar ca io sunt vehementa si uneori chiar si snoaba in alegeri, numai asta cu parfumurile nu mi-a iesit. Adica, nu-i asa grav zic io, sau oare e? Ca nu am nici un parfum preferat, desi imi cumpar unul pe luna, ala unu' nu imi mai place cand ajung acasa, iar pe-alea de le primesc nu le folosesc pentru ca ei bine, nu imi plac. Asa ca ma aflu in fata unei serioase probleme si chicklit-ul inca nu m-a invatat cum sa supravietuiesc: oare nu s-a inventat parfumul care sa imi placa mie? Oare femeia Cosmo ce-ar face?

Sau, uite ca daca stau mai bine sa ma gandesc... imi plac unele parfumuri. Dar intotdeauna cele de pe fetele de pe langa mine. Toate prietenele mele miros intotdeauna a mere verzi si flori de camp, ah, atat de frumos. Si imi doresc sa miros si eu asa, imi cumpar parfumul, nu imi mai place deloc, il tin cate un an langa celelalte, apoi il fac cadou lu' tanti Mihaela care imi face la randul ei curat in apartament si uite asa, iara trebuie sa imi cumpar parfum nou.

Ar mai fi chestia asta ca ca imi bazez deciziile de cumparare pe criterii personale, evident deloc olfactive, dupa cum urmeaza: achizitionat acum cativa ani Glamorous de la Ralph Lauren doar pentru ca Penelope Cruz era imaginea lui (da, stiu, si aveam vreo 25 de ani pe vremea aia), achizionat Moon Sparkle de la Escada doar pentru ca "moon sparkle" suna intr-un mare fel, apoi "In Love Again" de la Gaultier, de pe JFK, doar pentru ca tocmai ce ma indragostisem, vaaaai, groaznic... ca sa nu mai zic ca pe tanarul nu l-am mai vazut niciodata. Acuma viitorul meu parfum pare a fi Daisy de la Marc Jacobs pentru ca capacul in forma de margareta si sincer acuma, cui nu-i plac margaretele?! Uite un parfum cu miros de margarete mi-as lua...


Stiti ce greu e atunci cand iti plac sticlutele, accesoriile, colajele, cuvintele, fluturasii, margaretele, actritele de la Hollywood, culorile, etc, etc... sa iti placa si parfumul asociat?


Cand vrei sa iti iei parfum si mirosi testere, mai simti ceva dupa primul? Le vrei pe toate. Doar daca nu e gretos de dulce si nici atunci parca nu esti convinsa sa il lasi jos, mai ales daca are ceva culori vii pe cutie... Iar totul de obicei se intampla inainte de o imbarcare, asa ca iti auzi numele in difuzoare, fugi repede cu parfumul din mana la casa, se nimereste a fi un Ghivency, ce ne facem ca nici asta nu imi place... revistele mai zic sa mirosi un pahar cu apa sau niste boabe de cafea intre mirositul testerelor de parfum, cum ar fi sa zic io acolo la tanti la casa, sa imi dea niste boabe de cafea ca mai am raftul Clinique si Dior sau si cafea si apa ca sa nu ma intorc inainte de Channel...

Postul asta era oricum despre altceva, am vrut doar sa fac o introducere scurta. Nu mi-a iesit, asa ca va urma.

8 comments:

Anonymous said...

Ce complicat e cu parfumurile :). Cred ca multa lume are din astea, si mie mi se pare ca toata lumea miroase divin, numai eu miros ciudat. Si e posibil sa fie asa, pentru ca am unele prietene care cind renunt la un parfum rasufla usurate!:D

Cel mai mult si mai mult mie imi place Magnetism de la Escada, la ora actuala. Poate si pentru ca ultima picatura am stors-o acu vreo luna si trebuie sa astept pina ajung in vreun aeroport:D Si acuma am luat la trinta 5th Avenue - Elizabeth Arden, este usor, de servici, dar vine iarna si iarna eu ma dau cu Anais - Cacharel, nu stiu de ce, de vreo 10 ani!:)
Vreau sa stiu daca poza e a ta. Sau macar sticluta. Sau baba.:)

Iulia said...

suzi, sunt un pic neconsolata acuma cand zica ca nimic din poza aia nu-i al meu, nici macar perlele, nici macar poza in sine. in schimb ma bucur ca o remarca cineva, ca am scoticit internetul vreo 45 de minute fara pauza pana am dat de poza asta. am luat-o de aici: http://www.rscollect.co.uk/perfume%20bottles.htm

si tot de-acolo daca vrei, se pare ca poti sa cumperi minunatii ale pamantului.

dar daca as face o poza la o sticla de parfum, asa as face-o sa stii :)

Anonymous said...

Mi se pare mie sau situl ala vinde niste sticle de parfum absolut dubioasa?!:D Nu stiu de ce eu am impresia ca poza aia nu-i nici a lor!:))

Iulia said...

mda, acuma ca ma uit mai bine, sunt cam dubioase! Sa nu cumperi nimica, Suziiiii.... :)

Anonymous said...

Ca prietena a Iuliei trebuie sa imi spun parerea : Iulia miroase frumos. Iulia miroase a flori si a vara - desi am cam mirosit-o doar iarna - eu vara nu pot mirosi nici cel mai intepator condiment. Pe Iulia parfumul miroase frumos. Punct. atat am avut de zis.

Delia said...

esti balanta deci nu poti da gres cu chanel, chance:). am testat pe vreo 3 prietene, balante, care, fara sa stie unde alta, purtau acelasi parfum. incearca-l si tu. eu sunt in perioada chanel si calvin klein, escape. mai zi odata ziua de nastere a dumitale ca uitai:))). te pup

Iulia said...

deci sa stii ca imi iau Chanel Chance acesta! ziua mea e pe 11 octombrie, da' a dumitale? :) Sper ca nu am ratat momentul! ;)

Delia said...

nu nuuu..pe 18 is io. mergem impreuna la parfumerie dc vrei, te insotesc cu drag:).